Llibret pedagògic del Museu Postal

Presentem el llibret pedagògic del Museu Postal d'Andorra que forma part del projecte pedagògic de l'Àrea de Museus i Monuments.

Els Museus Donen Joc és el nom de la col·lecció de vuit llibrets pedagògics resultat del treball conjunt entre l’Àrea de Museus i Monuments i Dinàmic, Logopèdia i Pedagogia, i Klapp (disseny).

S’han concebut expressament per visitar els museus en família amb la mirada atenta perquè, un cop acabada la visita, es puguin resoldre les activitats i posar a prova els coneixements adquirits.

S’han dissenyat per estimular la curiositat dels nens d’entre 4 i 12 anys, que, amb l’ajuda de la família Valira, descobriran el país.
Cada membre serà l’encarregat d’ensenyar-los cadascun dels museus de gestió estatal i el Santuari de Meritxell. En el cas del Museu Postal d'Andorra, és l'Albert el fill de la família.

La resta de llibrets es poden adquirir als museus nacionals per mig euro, o per cinc euros la col·lecció sencera.

Documents descarregables